Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
(1)
Autor
Janiszewska Karolina
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Zimny Rafał
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
Reklama
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(ParkEdukacja)
Na okładce podtytuł: od pomysłu do efektu.
Bibliografia przy częściach.
"Wiedza o reklamie" to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą - jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
SPIS TREŚCI: CZĘŚĆ I. Dzieje reklamy:. 1. Reklaman na świecie, 2. Reklama w Polsce, CZĘŚĆ II. Teoria reklamy. 3. Język reklamy, 4. Podstawy psychologii reklamy, 5. Retoryka reklamy, CZĘŚĆ III. Reklama w praktyce 6. Agencje reklamowe i domy mediowe, 7. Badania marketingowe, 8. Strategia reklamowa, 9. Planowanie mediów, 10. Badanie skuteczności reklamy, Część IV. Prawo reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna. Wyp. dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 (2 egz.)
Filia nr 3. Wyp. (zamknięta)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej